Thursday, August 1, 2013

UMM,that's hurt..

sedih sangat bila crush dah tau kita suka kat dia tapi dia membenci kita...it overrr...i don't need a crush like you...aku tau mesti kau kutuk2 aku kan #facethefact..kau unfollow aku twitter pulak tu..nampak sangat yg kau benci kat aku...dah kalau kau benci kat aku..buat apa aku nak crush kat kau lama2 kan...buang masa and sia2 jerr...aku tau mesti budak form1 pon ada suka kau...aku tau lah kau tu senior aku..but..kalau kau dah tahu aku ni ber'secret admire' kat kau cubalah kau senyum ke apa ke...ni senyum pon tak..apalagi nak tegur..and aku tau banyak orang dah tau yang aku suka kau..but why must unfollow me?..perlukah kau unfollow aku semata-mata sebab aku suka kau...orang yang suka aku pon aku layan..tak macam kau..menyakitkan hati...aku tau kau ada couple dengan budak 8(1) kan...well,dia tu ex senior aku...aku tau dia cantik and aku tahu siapa diri aku...i'm trying to forget you..nasib baiklah aku ada kawan yang selalu caring dan bagi semangat...ALAHAI~~

No comments:

Post a Comment